Ήρθα μετά από καιρό, όπου σας μιλούσα κυρίως για σειρές και ταινίες, για να σας πω τη γνώμη μου για ένα βιβλίο που πραγματικά με κέρδισε.
Ο λόγος για το βιβλίο «Αυγή: Το Θαμμένο Τετράδιο» του Σπύρου Πετρουλάκη. Ένα ακόμη εξαιρετικό μυθιστόρημα από έναν συγγραφέα που ξέρει να αφηγείται ιστορίες και να κρατά τον αναγνώστη καθηλωμένο. Η ιστορία κινείται ανάμεσα στο παρόν και σε δύσκολες στιγμές της ελληνικής ιστορίας, φέρνοντας στο φως μνήμες, αλήθειες και πρόσωπα που δύσκολα ξεχνάς.
Τι να πω πραγματικά για αυτό το βιβλίο; Δεν κατάλαβα πώς πέρασαν οι μέρες όσο το είχα στα χέρια μου. Κάθε φορά που τελείωνα ένα κεφάλαιο, ήθελα αμέσως να διαβάσω το επόμενο. Ήταν από εκείνα τα βιβλία που δεν θέλεις να αφήσεις από τα χέρια σου, γιατί πάντα υπάρχει κάτι που σε τραβά να συνεχίσεις.
Η γραφή του Σπύρου Πετρουλάκη είναι, όπως πάντα, ζωντανή, γεμάτη συναίσθημα και εικόνες. Καταφέρνει να σε ταξιδεύει σε άλλες εποχές και να σε κάνει να νιώθεις πως ζεις μαζί με τους ήρωες όσα περνούν.
Σπύρο, το μόνο που έχω να πω είναι ένα μεγάλο μπράβο. Για ακόμη μία φορά κατάφερες να μου χαρίσεις ένα βιβλίο που θα θυμάμαι για καιρό.
📖 Αν αγαπάτε τα ιστορικά μυθιστορήματα με δυνατούς χαρακτήρες, συγκίνηση και ιστορίες που μένουν στην καρδιά, τότε σας το προτείνω ανεπιφύλακτα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου